Науковці стверджують, що перші задукоментовані згадки про використання паперових літачків доходять до Стародавнього Китаю і датуються століттями до нашої ери.
У XIX столітті паперові літаки почали використовувати як прототипи для побудови справжніх. У журналах друкувалися матеріали, які на прикладі літачків пояснювали принципи аеродинаміки.
Але «вічний» рекорд Блекберн втримався лише 11 років: у 2009-му японець Такуо Тода перевершив його аж на... 0.3 секунди. Показник Тоди -- 27.9. Досі цей результат є абсолютним рекордом за тривалістю польоту паперового літачка.
Дослідження:
1. Форма
Якою форми ідеальний паперовий літак? (крила вузькі або широкі). Для виготовлення дійсно якісної моделі, яка пролетить досить довго, потрібна певна вправність. Адже тут потрібно враховувати примітивні, але такі важливі аеродинамічні властивості майбутнього літачка. Оптимальний розмір, ширину, довжину, вагу, навіть загостреність носової частини літачка.
2. Тип паперу однакового розміру (звичайний білий папір, папір із альбому, кольоровий папір, газета).
Моделі паперових літаків
Джерела:
https://footyclub.ru/uk/health/kak-letayut-bumazhnye-samoletiki-zavisimost-prodolzhitelnosti/
http://velykdenday.blogspot.com/2019/07/blog-post.html
https://www.redbull.com/ua-uk/istoria-paperovogo-litachka
Немає коментарів:
Дописати коментар